дидактичні ігри на уроках української мови та літератури реферат

РЕФЕРАТ на тему: “Дидактичні ігри на уроках української мови” ПЛАН Вступ 1. Поняття дидактичної гри 2. Структура дидактичної гри 3. Особливості. 2. Структура дидактичної гри. 3. Особливості застосування дидактичних ігор на уроках української мови та літератури. Список використаної літератури. Вступ. Кожний урок української мови – складна, цілісна, динамічна система змісту навчального матеріалу й організації роботи з ним, яка насамперед спрямовується на засвоєння матеріалу, зазначеного в темі уроку. Мета уроку збігається в цілому з метою навчального процесу в цілому. Однією з них є формування національно-мовної особистості учня.


У статті авторка вказує, що поняття „ігрові педагогічні технології” включає досить велику групу методів і прийомів організації педагогічного процесу у формі різних педагогічних ігор. На відміну від ігор взагалі, педагогічна гра має істотну ознаку - чітко поставлену мету навчання й відповідні їй педагогічні результати, які можуть бути обґрунтовані.


Вінницької міської ради». Дидактична гра. На уроках української мови та літератури. У середніх і старших класах. номінація «Дидактичні ігри». Коваль Ірина Борисівна, учитель української мови та літератури, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, вчитель-методист. Автор Коваль Ірина Борисівна, учитель української мови та літератури закладу «Загальноосвітня школа ІІ – ІІІ ступенів №31 Вінницької міської ради», спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, старший вчитель. Коваль І.Б. Дидактична гра на уроках української мови та літератури у середніх і старших класах. Методичний посібник / І.Б.Коваль – Вінниця: ММК, 2018, 71 с. Рецензенти


Використання дидактичних ігор на уроках української мови. Оволодіти необхідними знаннями, уміннями й навичками учень зможе лише тоді, коли він виявлятиме до них інтерес, і коли вчитель зумів зацікавити учнів. Якщо спочатку учень зацікавиться лише грою, то дуже швидко його вже цікавитиме пов’язаний з нею матеріал, в нього виникне потреба вивчити, зрозуміти, запам’ятати цей матеріал, тобто він почне готуватися до участі в грі. Вашій увазі пропонується комплекс дидактичних ігор на уроках української мови та літератури, які доречно використовувати у 5 – 6 класах (також у молодшій ланці). Ці ігри я добирала з власної педагогічної практики, адже я працюю саме із зазначеною віковою категорією.


«Ігрові елементи на уроках української мови і літератури. Дидактичні ігри». Учасник проектної групи . Дидактична гра — це гра,яка спрямована на формування в дитини потреби в знаннях, активного інтересу до того, що може стати їх новим джерелом, удосконалення пізнавальних умінь і навичок. Розв’язання дидактичного завдання збагачує чуттєвий досвід дитини, забезпечує розвиток сприймання, формує волю. Добросовісне виконання правил вимагає витримки, дисциплінованості, привчає до чесності, справедливості, впливає на розвиток довільної поведінки, організованості. Зміст і правила дидактичних ігор допомагають формуванню в учнів моральних уявлень і понять.


Дидактичні умови ефективного використання дидактичних ігор на уроках української мови. Трактування поняття "дидактична гра" в психолого-педагогічній літературі. Дидактичні умови використання гри в навчальному процесі. Мета дослідження - теоретично дослідити проблему використання дидактичних ігор на уроці української мови та виявити дидактичні умови, які забезпечують ефективність використання дидактичних ігор в процес вивчення української мови в п'ятих класах. Для досягнення мети дослідження, перевірки висунутої гіпотези необхідно було розв'язати такі дослідницькі завдання: * визначити понятійно-термінологічний апарат проблеми дослідження та основні підходи до її розв'язання


Головним для кожного вчителя української мови і літератури є підготовка своїх учнів до успішного ЗНО. Учитель повинен спрямовувати свою діяльність на виховання компетентного учн. Просмотр содержимого документа «Дидактичні ігри як інтерактивний метод у підготовці до ЗНО з української літератури». Дидактичні ігри як інтерактивний метод у підготовці до ЗНО з української літератури. Динамічний розвиток нашого суспільства зумовлює все нові завдання перед школою, яка покликана задовольняти вимоги держави. На уроках учитель має не просто дати суму знань, а сформувати життєву компетентність як самоздатність до оптимальних дій, що базуються на досвіді й знаннях, здобутих завдяки навчанню.


Ігри на уроках читання і мови Гра Встанови звязки використовується як для розвитку уяви так і для словеснологічного мислення. Гра âЯка букваâ Це завдання можна виконати в групах або в парах. Работу скачали: 13 чел. Використання дидактичних ігор на уроках мови та читання. Гра - ефективний засіб, що стимулює дітей стати кращими. Гру називають «королівною дитинства», яка, ніби чарівниця, може зробити дитяче шкільне життя радісним, емоційно багатим. Є види, які мало поширені в Українському Поліссі. Це журавлина болотна, осока багнова, лісовий вид толокнянки звичайної. А осоку дводомну, осоку торфову і вербу лапландську можна побачити дуже рідко.


Дидактичні ігри на уроках української мови можна використовувати для ознайомлення дітей з новим матеріалом та для його закріплення, для повторення раніше набутих уявлень і понять, для повнішого і глибшого їх осмисленого засвоєння, формування графічних умінь та навичок, розвитку основних прийомів мислення, розширення кругозору. 7. Дидактичні принципи організації ігор: доступність, посильність, систематичність [29, с. 31]. У грі повинні брати участь всі учні класу. Тому завдання треба добирати короткі, посильні, розраховуючи на відповіді всіх учнів класу. Слід уникати одноманітності завдань, організовуючи їх так, щоб дітям не доводилося довго чекати включення в гру, бо це знижує їхній інтерес.


и Використання ігрових елементів на уроках української мови та літератури великою мірою забезпечує проведення таких уроків відповідно до найсучасніших загальнопедагогічних, психологічних і дидактичних вимог. и Принцип активності дитини в процессі навчання був і одним із основних у дидактиці. Він означає таку якість діяльності, яка характеризується високим рівнем мотивації, усвідомленою потребою в засвоєнні знань та вмінь, результативністю та відповідністю соціальним нормам. Дидактичні ігри можуть використовуватися на різних етапах уроку. Часто дидактичні ігри та ігрові ситуації є найкращим початком уроку. Вони проводяться з метою збудити інтерес учнів, привернути увагу до теми, що вивчатиметься на уроці.


Трактування поняття "дидактична гра" в психолого-педагогічній літературі. Дидактичні умови використання гри в навчальному процесі. Стан проблеми у практиці сучасної школи. Переказ на тему: "Українські національні символи". Дидактична гра "Кола на воді". Дидактичні умови ефективного використання дидактичних ігор на уроках української мови. Поможем написать работу на аналогичную тему. Реферат. Любая тема. От 250 руб.


Всі предмети Алгебра Біологія Географія Геометрія Екологія Економіка Зарубіжна література Іноземна мова Інформатика Інший Історія Літературне читання Логопедія Математика Музика Навчання грамоти ОБЖ Образотворче мистецтво Основи здоров'я Правознавство Природознавство Психологія Релігієзнавство Трудове навчання Українська література Українська мова Фізика Фізична культура Хімія Художня культура Я у світі. Всі категорії Виховна робота Гурткова робота Конкурси та ігри Конспекти уроків Контрольні роботи Матеріали до уроків Методичні рекомендації Освіта в цілому Підручники та посібники Планува.


Важливу роль на уроках української мови у початкових класах відіграє гра. Гра, як відомо, є найприроднішою і найпривабливішою діяльністю для молодших школярів. Ще К.Д. Ушинський писав: “зробити серйозне заняття для дитини цікавим - ось завдання початкового навчання. Задовольняючи свою природну невсипущу потребу в діяльності, в процесі гри дитина “добудовує” в уяві все, що недоступне їй у навколишній дійсності, в захопленні не помічає, що вчиться - пізнає нове, запамятовує, орієнтується в різних ситуаціях, поглиблює набутий раніше досвід, порівнює запас уявлень, понять, розвиває фантазію. У грі найповніше проявляються індивідуальні особливості, інтелектуальні можливості, нахили, здібності дітей.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ответы на билеты для вальщика леса

сочіненіе на тэму надыход вясны 3 класс

3cad evolution на русском торрент