організація торгівлі підручник

Підручник призначений насамперед для студентів, котрі навчаються за спеціальностями торговельно-економічного профілю, також для менеджерів, маркетологів, магістрів, аспірантів, спеціалістів і керівників у сфері товарного обігу. К.: Центр учбової літератури, 2008. Скачать | 31 556 Кб Содержание. Організація торгівлі як навчальна дисципліна та її еволюція 1.3. Функції і завдання дисципліни "Організація торгівлі" 1.4.


Організація торгівлі - Апопій В.В. У підручнику висвітлені нові теоретичні положення і наукові підходи, які базуються на теоріях систем та організації, розглядаються сучасні концепції і тенденції, наукові обґрунтування організаційних структур і моделей, розкриті закони і принципи організації, умови їх реалізації, єдність структури і організаційних процесів, суть і зміст синергетики в організації торгівлі. Підручник призначений насамперед для студентів, котрі навчаються за.


Підручник 3-тє вид. / за редакцією Апопія В. В. - К.: Центр учбової літератури, 2009. - 632 с. У підручнику висвітлені нові теоретичні положення і наукові підходи, які базуються иа теоріях систем та організації, розглядаються сучасні концепції і тенденці.


Підручник 3-тє вид. за редакцією Апопія В. В. К.: Центр учбової літератури, 2009. 632 с. У підручнику висвітлені нові теоретичні положення і наукові підходи, які базуються иа теоріях систем та організації, розглядаються сучасні концепції і тенденції, наукові обгрунтування організаційних структур.


Поняття організації торгівлі. Організація торгівлі як навчальна дисципліна та її еволюція. Функції і завдання дисципліни «Організація торгівлі». 214 с. 3.Організація торгівлі: підручник. 2-ге вид., перероб. та доп. / Апопій В. В. та ін. ; за ред. В. В. Апопія. Київ : Центр навчальної літератури, 2008. 632 с. 4.Азарян О. М., Локтєв М. В., Оліфіров В. П. Організація і технологія торгівлі : підручник. 2-ге вид., розшир. та доп. Донецьк : ДонНУЕТ, 2010.


Організація торгівлі: підручник; 2-ге вид., перероб. Та доп. / за редакцією В.В. Апопія. - Київ: Центр навчальної літератури, 2005. Герасимчук З.В. Організація та технологія торгівлі /Герасимчук З.В., Ковальська Л.Л., Вахович І.М. – Луцьк: Надстир’я, 2005. – 324 с. Голошубова Н.О. Організація торгівлі /Голошубова Н.О. – К.: Книга, 2012. –680 с. Гринів Б. В. Аналіз товарообороту підприємств роздрібної торгівлі: навчальний посібник / Б. В. Гринів.


Організація торгівлі:підручник/ В.В.Апопій, І.П.Міщук, В.М.Ребицький;за ред. Апопія В.В.– 3-тє вид.– К.:ЦУЛ, 2009.– 632с. ВСТУП. 9 Розділ 1. ОРГАНІЗАЦІЯ ТОРГІВЛІ ЯК ГАЛУЗЬ ЗНАНЬ. 11. Поняття організації торгівлі 11. Організація торгівлі як навчальна дисципліна та її еволюція. 12. Функції і завдання дисципліни "Організація торгівлі". 14. Зв'язок з іншими дисциплінами. 15.


Конспект лекцій з дисципліни Організація торгівлі. Затверджено на засіданні кафедри підприємництва і торгівлі Протокол № 1 від «30» серпня 2016 р. Лекції з дисципліни «Організація торгівлі» розроблені у відповідності до Методичних рекомендацій щодо структури, змісту та оформлення навчально-методичних видань Донецького національного університету економіки і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського.


8. Гончар Л.А. Організація торгівлі.Конспект лекцій. - Д.: Видавництво ДУЕП, 2004. - 120 с. Підручник. - М. “Тандем”, 2010. 18. Власова Н.О. Формування ефективної закупівельної політики підприємств роздрібної торгівлі: Навч. посіб. - Харків, 2004. 19. Голошубова Н. Визначальні фактори розвитку роздрібної торгової марки// вісник КНТЕУ, 2008. 20. Бобров Н. Аналіз нових тенденцій у розвитку роздрібної торгівлі// Маркетинг. - 2004. - № 2. - с.83-87.


Організація торгівлі як сучасна, ринково-орієнтована дисципліна. Структура торгівлі, її елементи, організаційні відносини, зв'язки і взаємодія. Характеристика торгівлі як системи. Матеріально-технічне забезпечення, торгівля товарами народного споживання.


14. Салимова Т. А. Управление качеством : учеб. по специальности "Менеджмент организации" / Т. А. Салимова. – 2-е изд., стер. – М. : Издательство "Омега-Л", 2008. – 414 с. Стаття надійшла: 28.05.2015 р. Рецензент: д.е.н., проф. Дмитрієв І.А.


Вступ України до Світової організації торгівлі (далі — СОТ) у 2008 р. спри-чинив необхідність запровадження якісно нових механізмів захисту національної економіки та шляхів реформування політичної, судової та економічної сфер, зокрема в питаннях гармонізації економіко-правових механізмів регулювання торговельних відносин. Для ефективного використання торгівлі «без кордонів» потрібно удосконалити викладання навчальної дисципліни «Право Світової організації торгівлі» [1, 284].


Економіка торгівлі. Навчально-методичний посібник. Чорна М.В, Кушнір Т.Б., Михайлова О.В. Економіка торгівлі: навчально-методичний посібник. – Х. : ХДУХТ, 2015. – с. 221. ISBN 978-966-405-363-8. Тема 2. Природа торгівлі як сфери обігу та виду економічної діяльності, її роль у забезпеченні суспільного розвитку… Тема 3. Економічна характеристика оптової торгівлі…..…


Організація торгівлі: Підручник; 2-ге вид., перероб. та доп./ за редакцією В.В.Апопія. - Київ: Центр навчальної літератури, 2005. - 616с. 42. Пятницький В., Осика С. Світова організація торгівлі. - Київ: К.І.С., 2004. -509с. 43. РумянцеваА.П., БашинськаА.1., Корнилова І.М., Коваленко Ю.О. Міжнародна торгівля. — К.: Центр навчальної літератури, 2004. 44. Фесок В.А., Гончаренко Н.І., Кириченко М.Р. Товаропостачання торговельних підприємств: Навч. посіб.


Міжнародна торгівля. Видання 4-те, перероблене та доповнене За редакцією доктора економічних наук, професора, академіка АЕН України Ю.Г.Козака, доцента Н.С. Логвінової, кандидата економічних наук М.І.Барановської Затверджено. Міністерством освіти і науки України як підручник для студентів вищих навчальних закладів. Київ – Центр Навчальної Літератури 2010. УДК 339.5(075.8) ББК 64.428я73.


У типовому законі про електронну торгівлю, прийнятому Комісією Організації . У згаданому вище підручнику В. В. Царева та А. О. Кантарович знаходимо наступне визначен-ня: «електронна торгівля» – це процес купівлі-продажу товарів та послуг, в якому весь цикл комерційної транзакції або її частина відбуваєть-ся електронним способом [9]. Більш чіткі у своєму трактуванні даного по-няття автори В. В. Апопій, І. П. Міщук та ін.


Модуль 1. ОСНОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ ТОРГІВЛІ ТА ОРГАНІЗАЦІЯ РОЗДРІБНОЇ ТОРГІВЛІ. Практичне заняття 1. Тема 1. Сутність, функції і завдання організації торгівлі. 1. Поняття, виникнення та генезис торгівлі. Торгівля як суспільно необхід-на функція реалізації економічних відносин. 2. Суть поняття «організація торгівлі», зміст і взаємозв’язок по-нять «організація торгівлі» і «технологія торгівлі». 3. Предмет, об’єкт і завдання курсу «Організація торгівлі».


Організація оптової торгівлі. В результаті вивчення глави 7 студент повинен: знати. • що являє собою маркетинг в оптовій торгівлі як секторі ринкової економіки; • основні поняття, цілі, завдання, принципи, сфери застосування, об'єкти, суб'єкти оптової торгівлі; вміти. • брати участь в розробці маркетингової стратегії компанії, що займається оптовими продажами, планувати і здійснювати заходи, спрямовані на її реалізацію

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ответы на билеты для вальщика леса

сочіненіе на тэму надыход вясны 3 класс

3cad evolution на русском торрент