політика українізації освіта і наука в роки непу література і мистецтво церковне життя презентация

Культура України в роки непу (освіта, наука, література). 2 слайд. Описание слайда: Завдання уроку Проаналізувати політику більшовиків у галузі культури в роки непу; розглянути складові частини політики коренізації; визначити роль ідеології в культурних процесах; пояснити зміст основних термінів і понять; формувати в учнів логічне та історичне мислення; виховувати їх на кращих зразках національної культури.


Культурне та духовне життя в роки непу. Мета. Проаналізувати політику більшовиків у галузі культури в роки непу; розглянути складові частини політики коренізації, визначити роль ідеології в культурних процесах; пояснити зміст основних термінів і понять; формувати в учнів логічне та історичне мислення; виховувати їх на кращих зразках національної культури. Тип уроку: комбінований. Українізація (складова частина коренізації) - політика більшовицького керівництва в 1920-х рр., спрямована на збільшення представництва українців в органах влади, культури, освіти, державних установ; розширення сфери застосування української мови в суспільстві; пробудження інтересу до національної української культури.


Тема «УСРР в період нової економічної політики (1921-1928)». Зміст слайдів. Номер слайду 1. Суспільно-політичний розвиток СРСР в 20-ті роки. Номер слайду 2. Проблемне питання. Які були причини початку внутріпартійної боротьби?Які фактори визначили її наслідки? Номер слайду 3. Політбюро ЦК РКП(б) в 1921 роціЙ. Сталін.


2. Економічне, соціальне та повсякденне життя населення в роки непу. 3. Проведення коренізації (українізації) в Україні.. Презентація на урок Історія України скачати. Політика коренізації" до уроку історії України 10 класу. Опис документу: Презентація на тему: "Впровадження непу в Україні. Політика коренізації" до уроку історії України 10 класу. План уроку: 1. Впровадження непу в Україні. 2. Економічне, соціальне та повсякденне життя населення в роки непу. 3. Проведення коренізації (українізації) в Україні. Перегляд матеріалу. Отримати код. ‹‹ ‹ › ›› 42 1. Опис презентації окремими слайдами: Слайд № 1. Впровадження непу в Україні.


3. План. Політика українізації та її наслідки. Освіта і наука. Література і мистецтво. Церковне життя. 4. Опорні поняття і дати. • Опорні поняття: • Коренізація; • Українізація; • Опорні дати: • Квітень 1923р. – ХІІ з»їзд РКП(б) – запровадження політики коренізації. 5. Проблемне завдання. • Чи можна політику «українізації» віднести до одного з напрямків непу? 6. Актуалізація опорних знань. • Яким було ставлення більшовиків до української мови та культури у 1917 – 1920роках? . Закріплення • Чи можна політику «українізації» віднести до одного з напрямків непу? • Як політика українізації відбилася на розвитку всіх сфер життя суспільства? English Русский Правила. онлайн.


6 Культура і духовне життя в роки непу Політика більшовиків у галузі культури: Державний контроль над культурою, духовним життям суспільства. Боротьба зо всіма проявами вільнодумства, ухилами від політичної лінії РКП(б), КП(б)У. Перебудова культури на ідеологічних засадах марксизму. Використання українізації для досягнення цієї мети на початковому етапі. Досягнення в галузі літератури і мистецтва: В літературі з'являються нові талановиті твори (М Драй-Хмари, М. Зерова, М. Куліша, В. Сосюри, М. Хвильового, П. Тичини, В. Ялового та ін.). Набуло подальшого розвитку музичне мистецтво (компози.


Українізація — презентація з історії України на порталі GDZ4YOU — з нами вчитись дійсно легко, відчуй це! . 2. Розширення сфери вживання української мови в державному житті. З серпня 1923 р. для державних чиновників та партійних функціонерів організовуються курси української мови. Той, хто не пройшов їх і не склав іспиту, ризикував втратити посаду. Остаточно політика "українізації" була згорнута в 1938 р., коли вийшла постанова Раднаркому УСРР про обов'язкове викладання російської мови в усіх неросійських школах, яка сприяла процесу русифікації, і постанова Політбюро ЦК КП(б)У про ліквідацію національних адміністративно-територіальних утворень тощо.


Автор: Співак Марина Леонідівна Навчальний заклад: Комсомольська гімназія №2 Зміївської районної ради Харківської області Презентація: Освіта і наука в Україні в період загострення радянської системи (середина 60-х-середина 80-х рр.) (11 клас. Історія України) Мета: 1)сформувати уявлення учнів про особливості розвитку культури в Україні в середині 60-х — на початку 80-х рр., 2)продовжити формувати навички на основі різних … . 3)визначати власну позицію щодо питання про системну кризу радянського суспільства, зв’язки між цими процесами та особливостями політичного життя й суперечливими явищами у розвитку культури та духовного життя в Україні, 4)продовжити формувати зацікавленість в вивченні історії.


ХХ ст., політика українізації. Освіта і наука в Україні в період НЕПу. Літературне життя: вплив революції, пролеткульт, діяльність ВАПЛІТу. Українське мистецтво: розвиток живопису, течії і напрямки. Футуристи войовничо нападали на прихильників традиційних форм в літературі і мистецтві, пропагували урбанізацію культури й експериментаторство, європеїзацію та модернізацію змісту і форми українського мистецтва. У рядах футуристів було відносно багато колишніх символістів (О. Слісаренко, В. Ярошенко, М. Терещенко).


Було досягнуто важливих результатів у багатьох сферах освіти, науки, мистецтва і літератури. Метою нової системи освіти було охоплення всього населення. Тому найпершою проблемою у керованому партією культурному будівництві (або в культурній революції - цьому терміну надавалася перевага) була ліквідація неписьменності. Загальноосвітня школа в роки непу ще не змогла охопити всіх дітей. У 1925/26 навчальному році близько 40 % дітей шкільного віку залишалося поза школою, у 1928/29 р. - близько 30 %. З 1924 р. уряд розпочав підготовку до запровадження загальної початкової освіти дітей від 8 до 10 років. Вища школа була підпорядкована випуску спеціалістів із досить вузьким кругозором.


Тимчасовий поворот до нових принципів керування життям країни на засадах НЕП почав приносити переконливі результати не лише в галузі господарювання, а й у культурно-духовній сфері. Український різновид цієї політики дістав назву українізації. Здійснення цього курсу в національних республіках, у тому числі в Україні, відповідало насамперед стратегічним інтересам центральної влади, яка прагнула зміцнити свої позиції в національних республіках. Центром українізації став наркомат освіти, який очолювали послідовно Г. Гринько, О. Шумський, М. Скрипник. Процес українізації проходив у складних умовах. Не вистачало вчителів української мови, підручників. Давалися взнаки шовіністичні, антиукраїнські настрої.


Культура і духовне життя. Мета: визначити зв'язок між непом, українізацією і розвитком культури у 20-ті рр.; розкрити стан і особливості розвитку культури цього періоду; прищеплювати учням інтерес до новаторських пошуків митців. Основні поняття: культурна революція; буржуазні спеціалісти; Всеукраїнська академія наук; неокласики; Вільна академія пролетарської літератури. Викладаючи новий матеріал, слід спиратися на знання учнями політики більшовиків у галузі культури в 1919—1920 рр. 1. Історичні умови розвитку культури у 20-ті рр. Оглядова бесіда. 1. Якою була політика більшовиків у галузі культури в 1919— 1920 рр.? . Як політика українізації сприяла розвитку літератури і мистецтва? Розповідь учителя.


Українізація стала офіційною лінією більшовицької партії, вона передбачала виховання кадрів із представників корінної національності, впровадження в роботу партійного, радянського і господарського апаратів рідної для населення мови, розширення мережі шкіл та інших навчальних закладів із навчанням рідною мовою, розвиток національної культури. Багато хто з більшовиків України з величезним ентузіазмом сприйняв курс на українізацію. Освіта і наука в роки непу. Згадай: 1. У якому стані перебувала освіта в Україні в 1917-1920 рр.? 2. Які зміни в науковому житті України відбулися в 1917-1920 рр.? Культурно- освітня робота. Література і мистецтво. Церковне життя. Згадай


НОВІТНЯ ІСТОРІЯ УКРАЇНИ. §114. Культура й духовне життя українського народу в роки непу. Освіта. Трагедія громадянської війни не могла не позначитися на духовному стані країни, на культурному надбанні українського народу. Відсутність фінансування, нестача освітянських і наукових кадрів, класовий підхід до працівників інтелектуальної сфери, постійні зміни влади негативно впливали на розвиток освіти, науки й культури в Україні. З переходом до нової економічної політики радянська держава визначила свої пріоритети в культурному та духовному розвитку. Значна частина дорослого населення України не в.


«Розстріляне відродження». Церковна політика радянської влади, історія україни. Освіта і наука в 1930-ті рр. «Розстріляне відродження». Церковна політика радянської влади, Історія України. Основні дати: 1930 р. — постанова ЦК ВКП(б) «Про загальне обов’язкове початкове навчання» та «Про введення обов’язкового загального початкового навчання в Україні» . Але після згортання заходів із коренізації (українізації) українська мова починає поступово виживатися із системи освіти. Так, у 1938—1939 навчальному році було запроваджене обов’язкове вивчення російської мови з 2 по 10 класи. Поступово російська мова стала основною навчальною дисципліною.


Освіта і наука в роки непу. Згадай: 1. У якому стані перебувала освіта в Україні в 1917-1920 рр.? 2. Які зміни в науковому житті України відбулися в 1917-1920 рр.? . Політика українізації сприяла впровадженню української мови в навчальний процес вищої школи. В 1923 р. Раднарком УСРР прийняв декрет, згідно з яким поступово, відповідно до наявності викладачів, що володіють українською мовою, необхідно було перевести вузи на українську мову викладання. Література і мистецтво. Церковне життя. Згадай: 1. Які нові явища з'явилися в літературно-мистецькому житті України в 1917— 1920 рр.? . Роки нової економічної політики були особливим періодом у новітній історії України.


характеризувати сутність політики українізації, зіставляти різні точки зору щодо її оцінки; визначати та обґрунтовувати зв’язки між основними тенденціями розвитку культури і духовного життя. «Українізація» — система заходів КП(б)У та уряду УСРР у 1920 х — на початку 1930-х рр., спрямована на зміцнення радянської влади в Україні; різновид політики коренізації, яку проводила РКП(б) відповідно до рішень XII з’їзду партії (квітень 1923 р.). Передбачала поширення марксистсько-ленінської освіти, залучення українців до партії, надання їм посад у партійному і державному апаратах, підтримку української культури, запровадження української. Значний внесок в «українізацію» зробили наркоми освіти УСРР О. Шумський та М. Скрипник.


20-­ті роки. НЕП (з його відносною свободою економіки) і політика керівництва України (Скрипника, Раковського та ін.), спрямована на розвиток української мови й літератури, культури і т. п. Розвиток освіти. Особливості розвитку літератури і мистецтва. Творчі організації. Самостійне виникнення й розпад багатьох літературних організацій («Плуг», «Гарт»); з 1920 р. створення вільної академії пролетарського мистецтва (ідейний керівник М. Хвильовий, перший президент - В. Яловий), що намагалася відгородити літературу від адміністративного втручання. Літературні напряки.


Антиукраїнська політика Російської та Австрійської імперій гальмувала культурний розвиток України. • Російський уряд ввів цензуру на видання літератури українською мовою. • Українська культура розвивалася як єдине ціле, як культура українського народу. • Із середовища народу вийшли талановиті вчені, які працювали в різних галузях науки і мистецтва. • . Завдання 1. Проаналізуйте документ і визначте, якою була урядова політика в освітній сфері. 2. Чому царський уряд так боявся освіченості українського народу? Слайд 6. Описание слайда . Скачать урок презентацию на тему Розвиток освіти та науки на украинских землях можно ниже: Отправить на email Скачать. Tags. Розвиток освіти та науки на украинских землях.


В останні роки непу утверджувалися погляди на культуру як на один із напрямків соціалістичного будівництва — поряд з індустріалізацією та колективізацією сільського господарства. У сфері культури не вистачало інтелігенції, радянське керівництво залежало від так званих «буржуазних спеціалістів». Українізація (складова коренізації) — політика більшовицького керівництва в 1920-х рр., спрямована на збільшення представництва українців в органах влади, культури, освіти, державних установ; розширення сфери застосування української мови в суспільстві; пробудження інтересу до національної української культури. 3. Р озвиток освіти та науки. Важливою проблемою доби непу була ліквідація неписьменності.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ответы на билеты для вальщика леса

сочіненіе на тэму надыход вясны 3 класс

3cad evolution на русском торрент