інтегративне навчання у вивченні англ мови

- вивчення та аналіз кращих зразків літератури виучуваною іноземною мовою; - ґрунтовні теоретичні знання граматики та практичні вміння користуватися цими знаннями; - розуміння вивченого матеріалу має підкріплюватися перекладом на рідну мову . Говорячи про інтегративний підхід, потрібно пам’ятати, що в ідеалі навчання іноземним мовам має бути особистісно орієнтованим. Така орієнтація означає здатність учителя/викладача створити умови, необхідні для реалізації учнями/студентами своїх особистісних потреб та можливостей через вивчення іноземних мов. Доведено, що навчання буде ефективним, якщо


Використання технологій інтерактивного навчання на уроках англійської мови. Матеріал містить ряд цікавих вправ з 4-х видів мовленнєвої діяльності. Так, при вивченні теми «Прикметники», можна провести цікаву мовленнєву вправу на початку уроку, яка організує учнів до роботи і дасть змогу перевірити засвоєну лексику. Учням необхідно написати своє ім’я і на кожну його літеру підібрати відповідний прикметник, наприклад: SVITLANA.


Ключові слова: іноземна мова, англійська мова, інтерактивне навчання, інтерактивні методи, прийоми, технології, форми, взаємодія учнів та вчителя, навчально-виховний процес, комунікативна компетенція, інтерактивне навчання писемного мовлення, етапи уроку, партнерство, взаємна довіра. Использование интерактивных методов обучения в процессе формирования коммуникативной.


«Інтеграція видів мовленнєвої діяльності на уроках англійської мови». Основна ідея досвіду. 3. Мова вивчається через особисту діяльність учнів. Саме вони є тепер головними суб’єктами навчання, які повинні оволодівати різними прийомами і стратегіями іншомовного спілкування та учні самі відповідають за свої успіхи та невдачі. http :// www . freelife. 4.Розвиток комунікативних здібностей можливий тільки через вирішення реальних завдань на уроці, що викликає в учнів задоволення та впевненість у собі, бажання говорити англійською мовою. Ліквідування недоліків. Вважаю, що в сучасній педагогічній діяльності існують деякі недоліки.


Використання інтерактивних методів навчання на уроках англійської мови. Сьогодні у світовій освітній практиці провідними є діяльнісний, особистісно орієнтований та компетентнісний підходи , тому важливим стає не наявність у дитини певного багажу знань, особистих якостей та здібностей, а й здатність застосовувати ті чи інші компетентності в житті. Головною метою навчання іноземної мови в сучасній школі є розвиток особистості школяра, здатного використовувати іноземну мову як засіб спілкування в діалозі культур.


Стаття присвячена питанню інтегрованого підходу до навчання англійської мови курсантів військових вузів. Визначаються поняття інтеграції, координації та міжпредметних зв’язків, розглядаються ступені інтеграції. Проводиться аналіз інтегрованих програм. Досліджуються переваги інтегрованого підходу до навчання англійської мови та основні умови його успішного застосування. Ці загальні положення відносяться до використання інтегративних зв’язків при вивченні будь-якого навчального предмета [2, с. 54]. Сучасна педагогічна наука вважає інтеграцію одним із головних дидактичних принципів, який у цілому визначає організацію освітніх систем. Таке її розуміння дозволило науковцям висунути нову освітню парадигму.


Ефективність раннього початку вивчення іноземної мови не викликає сумнівів. Учні початкових класів вчаться пізнавати світ. Головною метою навчання іноземної мови в сучасній школі є формування в учнів комунікативної компетенції, базою для якої є комунікативні уміння, сформовані на основі мовних знань і навичок, розвиток особистості школяра, здатного використовувати іноземну мову як засіб спілкування в діалозі культур. Гадаю, практичного результату навченості іноземної мови можна досягти передусім у процесі особистісно комунікативного навчання, яке передбачає й вирішення завдань, пов’язаних з освітою, вихованням та розвитком особистості. Саме в початковій школі формується інтерес до вивчення англійської мови.


на англійську та навпаки. Інтегроване навчання з англійської мови має різні форми реалізації. Під комплексні проекти підлягають комбіновані та узагальнюючі уроки, спрямовані на активізацію та перевірку вмінь у різних видах мовленнєвої діяльності. Метою уроків іноземної мови, побудованих на інтеграції змісту навчального матеріалу повинні бути різнобічне вивчення певного об'єкта, явища, осмислене сприйняття навколишнього світу, приведення знань у систему, спонукання фантазії та інтересу, розвиток позитивно-емоційного настрою. Залучення цікавого матеріалу з природознавства на уроках іноземної мови дає можливість з різних сторін пізнати явище, поняття, домогтися здатності користування мовним матеріалом.


Інтерактивне навчання — це навчання в режимі діалогу, під час якого відбувається взаємодія учасників педагогічного процесу з метою взаєморозуміння, спільного розв’язання навчальних завдань, розвитку особистісних якостей учнів. Навчальний матеріал легше засвоюється й найдовше зберігається в пам’яті в тому випадку, коли учень не пасивно сприймає те, що говорить учитель, а активно діє під час вивчення матеріалу. МК є потужним інструментом, який може бути пристосований для використання у вивченні іноземної мови з широким діапазоном тем. Можна виділити такі переваги інноваційного навчання: установлення дружньої атмосфери і взаємозв’язків між учасниками спілкування


Доведено, що застосування інтеграції на уроках англійської мови в початковій школі створює сприятливі умови для навчання, виховання та розвитку молодого школяра, іноземна мова є засобом пізнання і спілкування в цьому процесі. матеріалу, а також у характері їх вивчення. Крім того, якщо інтегративні курси спрямовані на встановлення та підтримання постійного взаємозв’язку між знаннями різних наук, то для горизонтальної інтеграції навчальних тем такий зв’язок є варіативним. Визначаючи в процесі навчання теми інтегративного характеру, слід брати до уваги лише суттєві зв’язки в навчальному матеріалі, об’єктивно необхідні для розкриття змісту. На думку західних методистів (Дж.


Основною метою навчання іноземних мов є формування і розвиток комунікативної культури школярів, навчання практичного оволодіння іноземною мовою. Завдання вчителя полягає в тому, щоб створити умови практичного оволодіння мовою для кожного учня, вибрати такі методи навчання, які б дозволяли кожному учню виявити свою активність. Предметом досвіду – інтерактивні технології навчання англійської мови. Методи дослідження проблеми: метод спостереження, порівняння, аналізу та самоаналізу, узагальнення досвіду з проблеми дослідження, презентація досвіду роботи. Технологія діяльності


Однак питання поєд-нання практичного навчання іноземній мові і методиці її викладання в процесі підготовки майбутніх учителів іноземних мов розглянуте недостатньо. Метою статті є пошук шляхів вдосконален-ня методичної підготовки майбутніх учителів іноземних мов через інтегроване навчання іно-земній мові і методиці її викладання. Виклад основного матеріалу досліджен-ня. Сучасні українські науковці розглядають по-няття «інтегративне навчання» як термін для «ви-значення структур, стратегій й діяльності, спря-мованих на поєднання вищої і середньої школи, загальних та профілюючих предметів, академіч-них дисциплін й практичного досвіду» [6, с. 7].


«Інтенсивне навчання іноземної мови - навчання, спрямоване в основному на оволодіння спілкуванням на досліджуваному мові, що спирається на які не використовуються в звичайному навчанні психологічні резерви особистості та діяльності учнів» - Г. А. Китайгородська [3, с.4]. «Інтенсивне навчання - це не просто ефективне навчання, а таке, при якому досягається максимум ефективності за мінімально можливий навчальний час, при мінімальних витратах зусиль учня і вчителя».


Особливості складання навчального посібника з граматики англійської мови. Бєлова Ю.С. (Харків). Інтерактивні методи навчання як засіб подолання труднощів у вивченні англійської мови в учнів молодшого Шкільного Віку. Билим Д.А. (Красноград). Ефективність новітніх технологій.


на уроках англійської та української мови, які допоможуть. вчителю налаштуватися на роботу, доцільно. використовувати час, позитивно налаштувати учнів на робочий лад. Зі свого боку, батьки зобов’язані забезпечити належні умови для навчання, сприяти виконанню дитиною завдань та досягненню передбачених результатів. Перед початком роботи бажано зробити онлайн-конференцію з учнями та їхніми батьками, обговорити форми співпраці та інші організаційні питання, скоординувати роботу всіх у зручному форматі. Для будь-якого навчання комунікація є невід’ємним складником педагогічного процесу. Від рівня комунікації залежить її ефективність, і дистанційне навчання тут не виняток.


Інтегративне навчання іноземній мові та історії дає можливість розпочати професійно-орієнтоване навчання вже на початковому етапі. Рання професіоналізація оптимізує та інтенсифікує навчальний процес, а також значно підвищує мотивацію студентів. При підготовці інтегративного викладу дисципліни особливе значення відіграє вибір програми та підручників при навчанні студентів-істориків іноземній мові. Предметом вивчення у нашому випадку є ті слова і вирази, які необхідні історикам у їх роботі. Історичний лексикон відрізняється надзвичайною різноманітністю, яка витікає зі специфіки історії як науки, що значною мірою ускладнює процес вивчення іноземної мови.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ответы на билеты для вальщика леса

сочіненіе на тэму надыход вясны 3 класс

3cad evolution на русском торрент